maandag 24 februari 2020

KRACHTIGE GOOISCHE VROUWEN KOMEN BIJEEN OP INTERNATIONALE VROUWENDAG

Ter ere van Internationale Vrouwendag organiseert het Els Borst Netwerk Gooi & Vechtstreek op zondagmiddag 8 maart a.s. de bijeenkomst Krachtige Vrouwen in De Krachtcentrale te Huizen.

De kracht van vrouwen
Te vaak wordt “de vrouw” nog vanuit een zwakke positie of achterstand belicht. Denk bijvoorbeeld aan het verschil in salariëring of de vertegenwoordiging van vrouwen in de top van het bedrijfsleven en politiek. Maar aanstaande Internationale Vrouwendag zal het Els Borst Netwerk Gooi & Vechtstreek juist belichten wat vrouwen die hun kracht benutten, kunnen bereiken:

Bezoekers van de bijeenkomst Krachtige Vrouwen kunnen zich zondagmiddag 8 maart laten inspireren door een drietal krachtige sprekers:

• Annette Wolthers, Initiatiefnemer van creatieve broedplaats Stichting Meentwerf; Wethouder Hilversum (D66)
  • Nienke Feenstra, Leidinggevende functies o.a. bij de Politie; Bestuurder (ook RvT) Stichting Herstelrecht Nederland, Psychiatrische instellingen, oud-voorzitter Soroptimisten
  • Karin Rienstra, Sociaal ondernemer, Initiatiefnemer energie coöperatie HuizZON, Fractievoorzitter Groen Links.

Gespreksleider: Juliette Grimbergen (JUUL4you)

Krachten bundelen
De bijeenkomst start om 16.00 uur met de officiële opening van industrieel monument café restaurant De Krachtcentrale. Een bijzondere locatie die vroeger toepasselijk de Gooi & Vechtstreek van energie voorzag.

Praktische informatie voor geïnteresseerden
De bijeenkomst is, liefst na aanmelding bij te wonen. Koffie en thee zijn gratis. Overige consumpties zijn voor eigen rekening.

zondag 8 maart 2020: Bijeenkomst Krachtige Vrouwen
Opening De Krachtcentrale                                 16.00 uur
Krachtige sprekers & netwerkborrel                  16.30- 18.00 uur
De Krachtcentrale Huizen, Havenstraat 76, Huizen

U ontvangt een bevestiging na aanmelding via elsborstnetwerkgv@gmail.com
Je bent van harte welkom, kom ook!

Met vriendelijk groet,

Het bestuur van Els Borst Netwerk Gooi &Vechtstreek