zondag 9 juli 2017

Marlous Verbeek lijsttrekker gemeenteraadsverkiezingen 2018

Marlous VerbeekDe leden van D66 Huizen hebben wethouder Marlous Verbeek-Nooijens gekozen als lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezingen 2018. In de afgelopen collegeperiode heeft Marlous Verbeek meerdere successen op haar naam weten te schrijven. Zo is er een positief einde gekomen aan jarenlang gesteggel rondom grote dossiers als het Keucheniushof en de Krachtcentrale. Maar ook kleine dossiers zoals de herontwikkeling van het Koningin Wilheminaschool-terrein waar een flink aantal sociale woningen komt en het aantrekken van riviercruiseschepen naar de haven van Huizen zijn positieve resultaten.

De verkiezingscommissie en het bestuur van D66 Huizen zijn dan ook trots en positief gestemd door de herverkiezing van Marlous Verbeek als lijsttrekker. Zij zal de verkiezingskar gaan trekken samen met andere D66 kandidaten. Het vaststellen van de definitieve kandidatenlijst voor D66 Huizen zal in december plaatsvinden.